wtorek, 19 listopada 2013

Limitowana edycja Celtica by CATRICE



Inspirowana kulturą celtycką oraz naturą, dodatkowo otoczona aurą magii - taka będzie Trend edycja “Celtica” by CATRICE.
Dostępność: w styczniu 2014. 
Kolory: Szarości, fiolety i odcienie lawendy dopełnione świeżą brzoskwinią i rozświetlającymi jasnymi kolorami. 




WYPIEKANE CIENIE OD POWIEK

Dostępne w 4 ślicznych mieniących się kolorach:

  • C01 Paralilac
  • C02 LOVEnder
  • C03 Celtic By Nature
  • C04 The Secret Door



ROZŚWIETLAJĄCY PUDER

Zapewni rozświetloną cerę, z matowym, delikatnie perłowym wykończeniem

C01 Far And Beyond


POMADKi DO UST

Pomadki o żelowej formule i pastelowych kolorach
  • C01 Pinkadoxa
  • C02 Love, Peach & Harmony
  • C03 Celtic by Nature


RÓŻe DO POLICZKÓW

Najpierw są lekko kremowe, aby następnie zmienić się w puder.  Sprawią że policzki zimą nabiorą naturalnych rumieńców

  • C01 Pinkadoxa
  • C02 Love, Peach & Harmony



LAKIER DO PAZNOKCI

Lakiery z limitowanej edycji są inspirowane motywami celtyckimi. Kolory są w odcieniu fioletu, lawendy, różu oraz brzoskwini. 
  • C01 Paralilac
  • C02 Pinkadoxa
  • C03 Love, Peach & Harmony
  • C04 LOVEnder



OZDOBY NA PAZNOKCIE

Ozdoby na paznokcie mieniące się w kolorach różu i czerwieni

  • C01 Pinkadoxa


Uwielbiam kosmetyki Catrice, według mnie to porządna jakość za niskie pieniądze. Ta kolekcja również bardzo przypadła mi do gustu, piękne delikatnie, kobiece pastelowe kolory.
Już się nie moge doczekać się jej w sklepie! :)

8 komentarzy:

  1. Świetne są te kosmetyki

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę te wszystkie kosmetyki! <3
    kochana mogłabyś polubić mój fanpage? www.facebook.com/berriesfashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest u Ciebie. dzięki za odwiedziny u mnie, to co obserwujemy się?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę udanego startu i do zobaczenia w kolejnych postach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadki i puder rozświetlający rewelacja!! Szkoda, że dopiero będą dostępne w styczniu... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje i ja również dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten puder i jestem zadowlona, pięknie pachnie cukrem wanilinowym :)

    OdpowiedzUsuń